2008年5月17日星期六

布吉開心之旅---Day3





今日約好local tour安排出島玩, 島名叫Khai Island. 話說是位於海中心圓形既島好似一隻打開左的雞蛋咁樣喎!
其實阿姐佢地好怕坐船, 我都驚佢地會暈眩。不過佢好醒已經準備左chinese chanel no. 5 (白花油) & 無花果.

今日無帶徐老闆既相機, 因為個個去游水驚無人看管財物. 所以無相. 不過海灘的有多魚類, 我們一去到就急不及待用膠樽注入預先準備好既麵包. 這個方法可以玩長久一點. 否則麵包一放進海裡就被一大群大大小小的魚吃掉.
最出奇是小雪豆一點都不怕那些魚群, 簡直可以用成千上萬來形容. 我, 表表和阿姐都有點怕. 其實我只怕偶一不慎踏中小魚會被魚鰭朿傷.
小雪豆一直玩接近一至兩小時都在水中暢泳. P.S. 她只用浮袖兩個就一直浮在海中, 一點也不怕.
下午我們帶著疲倦的心情和身驅回酒店.
我,表表和徐老闆約了一個Thai Relaxing SPA. 盛惠: $500/位. 好貴. 我下次唔需要做. 因為太簡單. 香港做MB公司只需$150左右.
晚上終於約到 Laguna高級酒店區附近海灘的Lotus Restaurant 食海鮮大餐.
當晚的菜單令我們一試難忘. 有大瀨尿蝦 (size: 有一對筷子咁長), 大老虎蝦(size: 都係一對筷子咁長), BBQ黑倉, 紅咖哩蟹. 全部都新鮮和生猛的. 我地仲encore 大老虎蝦. 真係回味無窮.
埋單: 約$1200/

3 則留言:

Terence K. i-fun 說...

食物頗吸引

terence k.

Spicy 15+ 說...

睇見你d 相都覺得開心呀!
多謝分享!

匿名 說...

mEgAn: 我地都好耐無一齊去旅行, 真係想同你一齊去. 不如Plan 下丫... 短線團都ok架.