2008年5月16日星期五

布吉之旅--- Day 2






前一晚約好8點去游水, 我地都好準時約7點45分起身. 8點就打去房間點知無人聽電話, 我地就拿拿聲換泳衣出去泳池搵小雪豆游水. 同佢游水好開心架. 哈哈, 竟然唔見人, 好在泳池附近有個counter比我地見到一個樣子好慈祥既叔叔, 於是問佢lobby响邊, 好在佢話穿過花園行1-2分鐘就到達.
原來佢地四個已經嘆緊早餐. 我就乾脆著住泳衣(上身)食早餐.下身係短褲..., 徐老闆就無著衫…食野…小雪仲笑住咁問: 舅父仔你地做乜著成咁既…hahaha..

泳池介紹:
Pool 1: 好啱小朋友玩, 水好淺對腳可以 “掂” 地. p.s. 小雪唔怕水...成日問幾時去游水...
Pool 2: 有massage 背部及小腿, 好正架. 仲有水中bar…徐老板好鍾意. 不過唔多啱小雪玩, 因為d水太凍同埋周圍好多水池驚有蚊
Pool 3: 聽講有急流玩…抱歉搵唔到…

嘆完一個悠閒既早上, 我地出發去搵local tour, 因為第三日準備要出島玩 (係KHAI ISLAND又名:蛋島)…yeah!!! 睇書見到好多魚仔同埋當然係水清沙幼啦! 最後我地出動阿姐講價用左 7,500BHT 約$300/位, 包酒店pickup, lunch及speedboat 來回蛋島) 比沙巴平一半.

之後我地決定再次出發去SHOPPING, 今次目標係半年前 ‘師傅未買完既阿仙奴店’ 遠過Bhuket Town 少少既Central Festival (聽講係城中最大既Shopping center)大約渣45分鐘車, 不過貨品大部分比香港貴, 我地行左一陣就轉移陣地搵食. 由於唔敢出去食街邊大排檔 (太多蒼蠅…驚肚疴).

LUNCH: 選址LE SIAM 食物唔錯幾有水準, 不過每碟既份量太細了. 價錢同香港差不多. 我地點左, 炒雜菜, 椰青, 泰式炒粉 (好好味不過好細碟, 睇相大家就會明白), 炸魚 (原條起肉上枱時一件件擺返條魚的形狀, 連頭同骨都炸到脆卜卜) , 白飯(有別於一般既飯, 好似金字塔咁盛於在碟上頂部有少許紅米點綴). 盛惠: 2,500BHT. 約: $600.
p.s. 原來都係MK集團不過主要食泰式小菜.

下一個節目係睇日落, 由布吉最南面 (我地間酒店好近Airport約5分鐘車程) 去到最北面的CAPE. 睇日落真係好浪漫呀! 泰國一位朋友建議我地5點半前要到, 我地趕得好緊張. 因為布吉好少路牌, 小街道通常係無名既. 地圖只有大路的名稱. 對我地呢D陌生人來講有幾次簡直唔知身在何處. 入左一條條既小路又有小路...哈哈, 好在路在口邊. 正當我地迷失方向之際得到好心人帶路. 終於都搵到CAPE的所在地. 布吉既日落真係好靚. 唔捨得走...

回程我地既師傅渣左成兩個幾鐘車先返到酒店, 已經成9點…個肚餓到咕咕聲…*0*
真係辛苦佢, 仲有隔離既人肉GPS表姐. 見到佢地個樣就知佢好攰...

於是大家決定响酒店DINNER, 餐廳名稱: Black Ginger…好地道既泰式食品, 好好味. 不過同海鮮一樣價…盛惠: 5,000BHT 約: $1,250.
不過今次食物好多好豐富, 有串燒, 冬陰公, 炒雜菜, 春卷, 青咖哩, 紅咖哩, 等等…

沒有留言: