2008年5月14日星期三

開心布吉之旅 -- 準備編


13/5-14/5 準備執行李, 因為 15/5 早機. 7點前到機場check-in. 我們坐E22A巴士大約1.5小時才到達, 所以前一晚要好早訓.

今次好彩徐老闆幫手, 好快就執好所有行李。 不過佢都串左我一句話: 最緊要帶錢, 其他野都唔怕執漏...哈哈. 呢句說話係上次去旅行, 我地執左好耐野都執唔完, 我用佢來劃上句號。

(P.S. 舊年12月去沙巴honeymoon, 就係最尾果晚先執行李, 攪到成一兩點先訓, 第二日四點幾起身, 成日個人都就好以好攰感一上車就訓, 一上機又訓, 終於到沙巴酒店都仲要訓多兩個鐘先願起身.)

2 則留言:

Terence K. i-fun 說...

執行李來講, 超過半個鐘我都已經嫌多. 因為我平時少買衫, 唔需要左配右撘, 隨手放幾件入去行李箱就得.

撘e 巴士係需要足夠耐性的. 以前在唔駛錢撘巴士的日子裡, 我都會去撘. 但依家瞓覺大過天, 去機場都儘量避免撘e 巴士. 又或者寧願在收費站轉番a 車, 免卻左兜右兜之苦...

terence k.

匿名 說...

因為唔想左轉又轉所以搭e車. 貪佢夠直接.